środa, 8 maja 2013

Zmiany Zmiany

Zaszła taka mała zmiana.
Dużo myślałam i zastanawiałam się co dalej i tak mi przyszło do głowy że może zacznę od metek na moje wyroby, no ale jak metka to musi być ładna nazwa jak nazwa to jakaś krótka którą się pamięta. Była burza mózgów i wyszło coś co mi się bardzo spodobało ( Dzięki Edyś) 

MoNitka - czyli Monika i Nitka

Jeszcze zatrudnić by wypadało dobrego grafika który by stworzył piękne logo.

Kolejny krok to firma, ale na to mi jeszcze odwagi brak, muszę mieć więcej wiary że dam radę ogarnąć to wszystko. I dom i dzieci i marzenia o własnej działalności.
Życzcie mi więcej wiary i powodzenia w dążeniu do marzenia.

5 komentarzy:

  1. Będzie dobrze :-) Już pierwszy krok postawiłaś i powoli dojdziesz do tego i otworzysz firmę :-) Nic trudnego.
    Cieszę się bardzo i trzymam kciuki za Twoje powodzenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no jaha, że życzymy :) I kciuki trzymamy :) I chyba na jesień 2 czapki zamawiamy :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja! I bardzo dobrze. Ludzie chcą Twoich czapek nie ma nad czym myśleć!Trzymam kciuki &&&

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia życzymy z Maksymilianem, jak najbardziej :)
    a jeśli chodzi o logo, to powiedz czy masz jakąś wizję, lub oczekiwania, a może ja coś wykombinuję :) nie będziesz musiała zatrudniać grafika, skoro koleżanka z floga a potem bloga może Ci to za free zrobić ,)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moni Blankowa głowa rośnie więc i my się zainetersujemy nową czapeczką z metka a co!:)

    OdpowiedzUsuń