niedziela, 10 lipca 2011

różności razem

jakoś tak razem kilka czapek.
od lewej pies, żaba, mała pszczoła i małpeczka
Małpeczka zrobiona w spiralkę. ( robię robię i jeszcze raz robię spiralki jako podstawki pod kwiatki, tylko jakoś tak mi akryl do tego nie pasuje, wolała bym z bawełny, chyba muszę porozmawiać z przyszłą właścicielką spiralek co ona na zmianę materiału. )

To była pierwsza próbna spirala, ale szydło za grube było do tego no i kombinowałam co tu zrobić z końcówką bo miały być okrągłe - spiralne podkładki pod donice
no i próbowałam dalej.
tutaj inne zakończenie i no trochę lepiej wygląda, szydełko 3 włóczka kotek, starałam sie zaciskać mocno na słupkach.

a tu jeszcze inne zakończenie i to chyba mi się najbardziej podoba nie zniekształca optycznie całości.
tylko ta włóczka mi nie pasuje. bo jak dla mnie powinno być to bardziej sztywne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz